본문 바로가기

좋은 음악 ♪

party rock anthem 듣기/자동/반복재생 ♪





party rock anthem 듣기/자동/반복재생 ♪

 



안녕하세요~ 꽃보다 미선입니다~ ㅎㅎ 벌써 일요일이네요. 'ㅇ'; 한것도 없는뎅...☞☜;;

이런! 남은 주말을 더 신나게 해줄 신청곡이자 추천곡 띄어드려용! ㅎㅎ

그룹이름은 생소할수도 있는데 노래 들어보면 아 이 노래~? 하실껍니당 ㅋㅋ

바로 LMFAO라는 그룹에 party rock anthem 입니다~ㅋㅋ

작년초에 발매되었고 셔플댄스로 아주 대박~ 전 세계적으로 왕 대박이 난 곡이죠~ >_<

뮤비도 상당히 재미있는데여 ㅋㅋㅋ 셔플좀비들이 모든 사람들을 보이는대로 셔플좀비로 만들어 버린다는 ㅋㅋㅋ

정말 신나네여~ㅋ

Everyday I’m shuffelin!


신청곡 & 추천곡 ~* party rock anthem 듣기/자동/반복재생 ♪ 셔플셔플~ >_<

           무한재생여~ 버벅거리면 재생버튼을 처음으로요. ㅋㅋ 뮤비 진짜 웃김 ㅋㅋㅋ 셔플에 끝이네여 ㅋ



                                                         
                                                      저 박스머리 셔플 대박 이네여 ㅋㅋㅋㅋ





                                          
                                               ㅎㅎ 여러모로 재미있는 그룹인거 같아요. ㅋㅋㅋ


party rock anthem 가사 ♪



PARTY ROCK
Yeah
Wooo!!
LET'S GO!! ♪




[Chorus : X2]
Party rock is in the house tonight
Everybody just have a good time
And we gon' make you lose your mind
Everybody just have a good time ♪




We just wanna see you !
Shake That ! ♪




In the club party rock look up on your girl
She on my jock non stop when we in the spot
Booty move away like she on the block
What the track I gots to know
Top jeans tatto cause I’m rock and roll
Half black half white diamino
Gane the money out the door ♪




Yo!!
I’m runnin through these hoes like drano
I got that devilish flow rock and roll no halo
We party rock yea! that’s the crew that I’m reppin
On the rise to the top no led in our zeppelin Hey!! ♪




[Chorus : X2]
Party rock is in the house tonight
Everybody just have a good time
And we gon' make you lose your mind
Everybody just have a good time
We just wanna see you !
Shake That ! ♪




Everyday I’m shuffelin
Shuffelin shuffelin ♪




Step up fast and be the first girl to make me throw this cash
We get money don’t be mad now stop hatein is bad
One more shot for us (Another round)
Please fill up my cup (Don’t mess around)
We just wanna see (You shake it now)
Now you wanna be (Your naked now) ♪




Get up get down put your hands up to the sound [X3]
Put your hands up to the sound [X2]
Get up [X9]
Put your hands up to the sound
To the sound
Put your hands up [X4] ♪




Party rock is in the house tonight (put your hands up)
Everybody just have a good time (put your hands up)
And we gon' make you lose your mind (put your hands up)
Everybody just have a good good good time ♪




Ohhhhh!!!
Put your hands up
Ohhhhh!!!
Ohhhhh!!!
Put your hands up
Ohhhhh!!!
Put your hands up
Shake that
Everyday I’m shuff felin ♪




Put your Put your [X3]
hands up
Put your Put your
Put your hands up [X3] ♪





party rock anthem 앨범정보 ♪





Party Rock Anthem

아티스트 : LMFAO
앨범종류 : 싱글
장르 : 랍 , 랩 , 힙합
스타일 : 힙합 , 클럽/댄스
발매일 : 2011.01.31


LMFAO는 뉴규~? 좀더 알아 볼까여~? ^ㅡ^/


 



LMFAO


멤버 : 레드푸(Redfoo, DJ), 스카이블루(Sky Blu, 랩)
데뷔 : 2009년 1집 앨범 [Party Rock]
사이트 : 트위터 놀러가기 :D

알고보니 상당히 유명한 그룹이더라그여 ㅋㅋ

2012년 빌보드 뮤직 어워즈에서도 여섯 개 부문에서 트로피를 가져갔구요. 대박 ㅋㅋ

게다가 최고 인기곡으로 이 곡이 선정이 되었다고 하네요.

셔플 음악에 최고봉 ㅋㅋ Party Rock Anthem!!! ㅎㅎ

이상 꽃보다 미선이었습니다~*

오늘도 행복한 하루 되시길 ^ㅡ^/